مصاحبه آرشیو خبر ها
آلگری : اسکودتو ؟ نمی دانم. اما تلاشمان را خواهیم کرد !‌

آلگری : اسکودتو ؟ نمی دانم. اما تلاشمان را خواهیم کرد !‌

مکس آلگری اصرار دارد که یوونتوس تمام تلاشش را انجام داد و تنها به خاطر پاس های اشتباه بازی را به حریف ناپلی واگذار کرد.

 

یوونتوس در مقایسه با جایگاه فصل پیش خود در هفته ششم ، 13 امتیاز و 7 گل زده کمتر دارد و 5 گل بیشتر دریافت کرده است. فصل پیش آنها در مجموع سه بازی را واگذار کردند اما در این فصل از شش بازی اول خود متحمل سه شکست شده اند.

 

"اگر اشتباه نکنم ناپولی در ضد حمله ها خیلی خوب عمل کرد. ما توپ ها را متوالیا از دست می دادیم و گل دوم هم روی یک پاس اشتباه ماا شکل گرفت.

 

"بچه ها تمام تلاششان را انجام دادند ، چند موقعیت خوب خلق کردند که نتوانستند از آنها استفاده درست ببرند.کسی انکار نمی کند که ما در شرایط سختی قرار گرفته ایم اما لیگ طولانی است و یک تعطیلات برای بازی های ملی پیش روی ماست.

 

"فوتبال ورزش بی رحمی است. ممکن است 30 شوت به سمت دروازه داشته باشید اما از روی دو ضد حمله دو گل دریافت کنید. تلاش می کنیم که بازیکنان بیشتری را به ریکاوری کامل برسانیم که همین امر باعث بیشتر شدن انتخاب های من می شود.

 

"دقیقا مثل بازی های گذشته خواسته بیشتری از بازیکنانم ندارم.

 

هرنانس بعد از به عهده گرفتن پست هافبک بازی ساز ، امشب در سن پائولو به عنوان تریکوارتیستا ( هافبک دفاعی ) به کار گرفته شد.

 

" من این تصمیم را گرفتم چون  لمینا سرعت بیشتری در سمت راست داشت و هرنانس هم می توانست وظیفه تقسیم توپ را بهتر انجام دهد. او بعضی وظایفش را خوب انجام داد و برخی دیگر را نه ! در حال حاضر اینها بازیکنانی هستند که در اختیار دارم و باید چنین تصمیمی می گرفتم.

 

ناپولی تیم هجومی تری نشان داد و توانست 14 بار توپ را در نیمه زمین یوونتوس از آن خود کند در حالی که این آمار برای یووه به 2 توپ می رسد.

 

"فکر می کنم امشب از نظر رقابت فیزیکی برای دو تیم برابر بود. زاتزا و دیبالا و پریرا بیشتر از اینکه بازیکنان فیزیکی باشند ، سرعتی هستند. می دانم که بحث آمار بازیکنان و توپ های گرفته شده از حریف مطرح است اما در مجموع تیم من بازی خوبی به نمایش گذاشت.

 

"ناپولی تیم با کیفیتی است و طبیعی است که ما نباید به آنها فضا برای حرکت در عمق می دادیم.

 

در حال حاضر یووه فقط 5 امتیاز از شش بازی کسب کرده است. آیا به دست آوردن پنجمین اسکودتو یک رویای محال است ؟

 

"می توانم یوونتوسی را تجسم کنم که برای رسیدن به صدر جدول می جنگد . نمی دانم می توانیم به اسکودتو برسیم یا نه اما قطعا باید تمام تلاشمان را در این راه به کار بگیریم.

 

" ما باید به فکر لیگ قهرمانان و کوپا ایتالیا هم باشیم. باید به این موضوع فکر کنیم که همیشه فقط یک برنده وجود دارد و بعضی وقتها اوضاع آن جوری که ما می خواهیم پیش نمی رود. یک کرنر می تواند سرنوشت یک فصل را عوض کند اما نمی تواند عملکرد های قبل را زیر سوال ببرد.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
زینب عابدی راد
زینب عابدی راد«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: